„Karate Cardio” z Anną Lewandowską

„Karate Cardio” z Anną Lewandowską

Na sklepowych półkach pojawiła się druga płyta Anny Lewandowskiej „Karate Cardio Military”. Tym razem trenerka proponuje ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu sportowego. To jednak dobry moment, by zdecydować się na zakup poprzedniej odsłony autorskiego programu Ani. Pierwszą płytę można teraz upolować w promocji, a my – by pomóc niezdecydowanym, bierzemy pod lupę jej zawartość.

Zastanawiacie się czy to program dla was? Czy warto wydać kasę na taki treningowy produkt? Jeśli lubicie porządny wycisk, chcecie pozbyć się fałdek i wałeczków, popracować nad wytrzymałością, a przy tym raczej nie macie problemów zdrowotnych… nie żałujcie grosza! Ćwiczenia są ciągle aktualne, a cena powinna skusić każdego.

Silne ciało i smukła sylwetka

Płyta to 50 minut ćwiczeń na spalanie tłuszczu, wzmacnianie i modelowanie ciała. Całość poprzedzona jest intensywną rozgrzewką. Główna część programu to cztery bloki – cztery ćwiczenia w dwóch seriach i minuta cardio. Dominują półprzysiady z wykopem, przeskoki boczne, wypady, wyskoki z półprzysiadami i oczywiście boksowanie. Jeśli mamy już jakieś doświadczenie fitnessowe, proponowana przez Anię forma ćwiczeń, może nam przypominać zajęcia typu fatburning, interwał czy trening obwodowy. Plusem jest ciekawa – a przy tym prosta – choreografia i kilka pomysłowych wariantów klasycznych ćwiczeń.

Co jest kobiecą zmorą? Wiadomo – uda i pośladki. Jeśli chcecie, Drogie Panie, popracować nad tymi partiami ciała, najlepiej płytę kupić już dziś. Program to solidna porcja ćwiczeń ujędrniających i wyszczuplających. Z kobiecego punktu widzenia olbrzymim walorem jest wplecenie w trening wysiłku typu karate, kockboxing i aeroboks. Dzięki temu kształtujemy i wzmacniamy ramiona, czyli sukcesywnie pozbywamy się „wiszącego” tłuszczyku.

Ania Lewandowska nie byłaby sobą, gdyby, proponując nam plan treningowy, nie usiłowała przemycić elementów zdrowej diety. Jednym z bonusów są przepisy na zdrowe koktajle. To jednak nie wszystko. Dodatkowo mamy też propozycję ćwiczeń tabaty i wersję treningową do wykonywania w parach.

Zdecydowanie dla maniaków sportu, którzy lubią dawać z siebie wszystko. Ćwicząc, zwróćmy uwagę na szybkie zmiany pozycji pion-poziom, bo takie zestawienia nie każdemu służą. Niefortunne jest także połączenie ćwiczeń o dużej intensywności ze statyczną deską… Z tych dwóch względów dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w fitnessie, płyta będzie raczej inspiracją i motywacją. Dla tych, którzy mają już doświadczenie i praktykę w wyciskaniu siódmych potów  – program Ani będzie świetnym urozmaiceniem treningowej praktyki.

www.penisa.pl www.leczenie-grzybicy.pl www.candida-albicans.org